Email: info@madopaplan.hu | Telefon: +36 70 415 35 61

Általános Szerződési Feltételek

1. TÁJÉKOZTATÓ ADATOK

Web áruház tulajdonosa: Mado Home Kft.
Székhely:
1131 Budapest, Topolya utca 4-8.
Telefon:
+36 70 415 35 61
E-mail cím:
info@madopaplan.hu
Adószám:
25072428-2-41
Cégjegyzékszám:
01-09-198129

NAIH szám: 126608/2017

 

Kiskereskedelmi vásárlás esetén a vásárlást partnerünk a:

Név: Deco Colours Hungary Kft.
Székhely: 2040 Budaörs, Templom tér 19.
Levelezési cím: 2040 Budaörs, Templom tér 19.
Képviselő neve: Korim János
Cégjegyzékszám: 13-09-182247
Bejegyző Bíróság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 25716458-2-13 (EU adószám: HU25716458)
E-mail cím: info [kukac] otthontextil.hu
Telefonszám: 06/70 627 7195

keresztül teljesítjük.

2. VÁSÁRLÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK LÉTREJÖTTE, HATÁLYA

Jelen Vásárlási és Szállítási feltételek Megrendelő által történő elfogadása a webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát.

 A Szállító semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben ki kell tölteni, e nélkül a rendszer a rendelést nem tudja elfogadni. Szállító a regisztrációkor megadott személyes adatokat, e-mail címmel és jelszóval tárolja a későbbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet és módosíthatja azokat. A kiállított számlán található adatok utólag nem változtathatóak.

 Szállító fenntartja a jogot, hogy a Vásárlási és Szállítási feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A Vásárlási és Szállítási feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Vásárlási és Szállítási feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a webáruház-szolgáltató a webáruház-szolgáltatást biztosítja.

 

 3. REGISZTRÁCIÓ

A madopaplan.hu web áruházban regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes.

Az adatok helyessége bármikor ellenőrizhető és módosítható jóváhagyás előtt.

Az első bejelentkezéshez szükséges az e-mail cím megadása!

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során az Szállító a következő adatokat rögzíti a Megrendelőről: A Megrendelő azonosításához szükséges adatokat: a Megrendelő felhasználói neve, jelszava (egyirányúan elkódolva) és elektronikus levelezési címe, neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében az Szállító a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

 

A regisztráció törlését a Megrendelő az info@madopaplan.hu elektronikus levélcímen kérheti.

 

4. A RENDELÉS MENETE

A madopaplan.hu web áruházban való böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció.

 A madopaplan.hu web áruházba bejelentkezve a termék mellett megjelentetett árak nettó árak, melyek még az általános forgalmi adót nem tartalmazzák. Az árak egy darab termékre vonatkoznak.

 A termékek megvásárlásához a Megrendelő a regisztrált e-mail címmel tud bejelentkezni az áruházba. Bejelentkezést követően van lehetőség a ’Kosár’-ba helyezni a termékeket.

 Ekkor megjelenik kosarának részletes tartalma és annak aktuális értéke. Minden termék, amit betett a kosarába addig marad ott, amíg ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, vagy megrendelheti.

 Kosara tartalmának ellenőrzése után, megrendeléshez kattintson a ’Fizetés’ gombra. A rendeléshez szükséges további adatok:

  • Számlázási cím,
  • Szállítási cím,
  • Telefonszám megadása
  • e-mail cím megadása

Előzetes regisztráció esetén, madopaplan.hu weboldalon, személyes adatai automatikusan megjelennek a számlázási és a szállítási űrlapon.

 Megrendelő a rendelés leadásáról minden esetben 48 órán belül visszaigazolást kap a madopaplan.hu web áruháztól e-mailben.

 A Megrendelő köteles a web áruházban megrendelt és a megadott címre kiszállított termék átvételével egyidejűleg, a madopaplan.hu által küldött számlán feltüntetett összesített vételárat és szállítási költséget fizetési konstrukciónak megfelelően teljesíteni. 

 Megrendeléséről visszaigazolás érkezik és a termék leszállításáig nyomon követheti megrendelt tételeit.

 

5. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

A leadott megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.

 A házhozszállítás díja:

 

Kiskeresedelem

Nagykereskedelem
és Szállodai textiliák

Magyarországon belül, bruttó 10000 Ft alatti megrendelés esetén

1300 Ft

1300 Ft

Magyarországon belül, bruttó 10000 Ft feletti megrendelés esetén

INGYENES

1300 Ft

Bútor rendelés esetén, 15 kg alatt 

INGYENES

-

Bútor rendelés esetén, 15 kg felett

5000 Ft

-

Bútor szállítása esetében, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és értesítik a kiszállítás várható időpontjáról.

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk.

 Amennyiben a rendelés munkanapokon 16 óráig beérkezik, és a termék készleten van, a szállítás 3 munkanapon megtörténik. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 16 óránál később beérkező rendelések esetén a szállítás 5  munkanapon belül történik meg. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az madopaplan.hu haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mail útján a további egyeztetés érdekében. A terméket csomagküldő cégen keresztül szállítjuk házhoz.

 A kiszállítás munkanapokon 8-16 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként!

 Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban újból megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a Mado Home Kft-hez.

 Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

 Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szállítót kártérítési kötelezettség nem terheli.

6. A MEGRENDELŐ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

  A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. Amennyiben a vásárló eláll, a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia 2310 Szigetszentmiklós Kántor utca 4-6. számra, Mado Home Kft. , Korim Jánosnak címezve. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie. A Mado Home Kft. kizárólag kifogástalan állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú, mosatlan, az eredeti csomagolásban visszaküldött, az eredeti állapotoknak megfelelő elrendezésben, állapotban) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Szezonális termékeket csak az adott szezon ideje alatt (nyári, őszi, téli, tavaszi kollekciók) van módunkban kicserélni vagy visszatéríteni a vásárlási árat.

Megrendelő jogosult a megrendelés után, de még a kiküldés megkezdése előtt vásárlástól elállni. Ezen szándékát köteles e-mailben az info@madopaplan.hu e-mail címen jelezni.

Amennyiben a 8 munkanapon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Deco Colours Hungary Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen elutalt vételárat a megadott bankszámlaszámra.

 A Megrendelőnek 14 naptári napon belül jogában áll a megrendelt terméket a madopaplan.hu részére hiánytalanul az eredeti csomagolásban visszaküldeni. Az elállásra nyitva álló határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette. A visszaküldés költségei minden esetben a Megrendelőt terhelik. Az elállásra vonatkozó igényét Megrendelő köteles e-mailben az info@madopaplan.hu e-mail címre írásban jelezni. A madopaplan.hu köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a Megrendelőnek. A visszatérítés nem vonatkozik a termék visszajuttatási költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie. Elállási jog kizárólag anyaghibás termékeknél gyakorolható. Szállítási illetve használat során keletkezett hibák esetén elállási jog nem vehető igénybe.

 Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, kimosták, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a madopaplan.hu követelheti a Megrendelőtől.

A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni:

Mado Home Kft / Mado Home Living üzlet
1131 Budapest Topolya utca 4-8.

A visszaküldésről minden esetben egy tájékoztató e-mail-t kell küldeni e-mail címünkre: info@madopaplan.hu.

 

7. JÓTÁLLÁS, TERMÉKGARANCIA

7.1 Kellékszavatosság

  A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2 Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

•          a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

•          a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

•          a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

•          A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4 Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Web áruház tulajdonosa: Mado Home Kft
Levelezési cím: 
1131 Budapest, Topolya utca 4-8.
E-mail cím: 
info@madopaplan.hu

8. FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS

A madopaplan.hu web áruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve Megrendelő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

 A madopaplan.hu nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a

  • a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
  • az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
  • az információtovábbítási késedelemből adódó,
  • vírusok okozta,
  • szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
  • vonal, vagy rendszerhibából adódó,
  • a beszállítótól származó téves információkból eredő károkért.

 

9. VÉTELÁR

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk nettó vételára, mely az általános forgalmi adót nem tartalmazza.